Litt «kunst»

Bildene er ikke malet nå, men er likvel jeg som har malt de og da hører de hjemme på bloggen vår. De små bildene er stjernetegnene, mens de større er delvis non-figruativt.

Bilde vi har på stua, over sofaen;

Dette bildet har vi på spisestua;

Dette bildet har jeg malt i julegave i fjor til min snille og gode svigefar og hans minst like snille og gode kjære;

Ideen til dette bildet fikk jeg av en gutt i en barnehage jeg jobbet i en gang;

Alle bildene er malet av meg; Bror 😉

3 responses to “Litt «kunst»

Legg gjerne igjen en liten kommentar

