DER var genseren ferdig montert

Her kommer en del skrytebilder av genseren som jeg (Bror) har strikket til meg selv. Er egentlig veldig fornøyd. Og for dere som har et (to) litt gode øyne ser dere at halsen har gått fra å være brun til å bli grønn. Dette skyldes at halsen ble alt for vid og jeg hadde ikke igjen nok brunt garn, så da endte den opp som grønne i stede.

This slideshow requires JavaScript.

Jeg bestemte meg for å gjøre om genseren min litt. Ble ikke helt fornøyd med den grønne halsen, så rekket det oppigjen og strikket en brun hals i stede. Så nå er jeg kjempefornøy.

14 responses to “DER var genseren ferdig montert

    • Tusen takk for det.
      Folk himla litt med øya da jeg begynte på dette prosjektet også. Satt jo både på bussen, skola og hjemme og strikka. Men gikk overraskende lett. Og er utrolig fornøyd med det ferdige prosjektet, spesielt etter at jeg fikk ordna halsen fra grønn til brun. 🙂

Legg gjerne igjen en liten kommentar

