Kjekkasgenser

Nytt innlegg betyr at noe har skjedd. Jeg, Bror Aleksander, har strikka meg en ny genser. En kjekkasgenser. Jeg fant oppskrifta på Pickles og fant ut at jeg ville strikke den. Jeg begynte med den i small, men da jeg hadde kommet godt forbi mønsteret fant jeg ut at denne ble for trang. Så ut som jeg var noen mnd på vei, (hehe) så da var det bare å rekke oppigjen. Men det tok ikke lange tiden før jeg var forbi mønsteret igjen, og hele genseren var strikka på 14 dager.

Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Legg gjerne igjen en kommentar om hva du synes.

This slideshow requires JavaScript.

Ha en strålende kveld 🙂

Strikkende hilsen fra

22 responses to “Kjekkasgenser

  1. Kjempeflott!!!
    De er gjerne litt små i størrelsene de oppskriftene. Altså ikke om man følger strikkefastheten, men vanlig strikking og samme pinnestr, for de stikker så løst 😉

  2. Den var fin !!!! Jeg bestiller en jeg, men må nok ha en del større . For jeg ser ut som jeg er flere mnd på vei om jeg så bruker en kjortel !!
    Henning.
    Bare siifra så skal du få riktige mål

  3. Tusen takk kommentar på bloggen min:) Kjempefin genser du har strikka!Pickles sine mønstre er så bra! er no i gang med min andre kjekkasgenser. Min far ønska seg lik:)

  4. Ja veldig fin genser! Jeg kom inn på bloggen via Pickles sine sider på Facebook, gøy med en hobbyblogg :).

  5. Wauw, den er MEGA flot 🙂 Sådan en tror jeg min bror skal have i gave 🙂 Bliver nødt til at kigge på opskriften 🙂

  6. Igjen må jeg si TUSEN TAKK for alle hyggelige tilbakemeldinger.
    Det er utrolig koselig å få sånne tilbakemeldinger på noe man har brukt tid på 🙂
    Ha en fiiiiiin tirsdag 😉

Legg gjerne igjen en liten kommentar

