Mariusvest

Så var tiden inne.
Etter litt over 3 uker er resultatet ferdig (hadde som mål å bli ferdig til 17.mai).

Det er første gang jeg strikker med så mye mønster, men utrolig gøy da man ser resulatet og for å være helt ærlig med dere, så er jeg veldig fornøyd med denne vesten.

Jeg start fellinga til v-halsen litt seinere enn det som sto i oppskrifta fordi jeg synes den gikk alt for langt ned på brystet.

Oppskrifta er fra SandnesGarn – Tema 15, Klassikere .

Her kommer enda flere skrytebilder av vesten:

Ha en fortsatt strålende kveld alle sammen 🙂

Strikkende hilsen fra

9 responses to “Mariusvest

  1. Så utrolig fin vest. Et kjempegodt håndarbeid. Og utrolig gøy å se unge menn som liker å strikke. Lykke til videre.

  2. Tusen takk alle samme. Utrolig koselig med sånne flotte tilbakemeldinger. Det varmer mer enn dere tror. Så tusen tusen tusen takk.

    Ha en fantastisk dag alle sammen.

  3. Så fint du har strikka, ser jo ut som den er maskinstrikka jo.
    Gleder meg til å se det neste du og samboeren legger ut. Dere er kjempeflinke begge to.
    Hilsen Karin

Legg gjerne igjen en liten kommentar

