Da var jakken ferdig!

Nå er jeg ferdig med min første jakke. Tenkte jeg skulle strikke noen lommer og sy på, selv om det ikke stod i oppskrifta, men det er noe jeg kan gjøre senere. Jeg ble veldig fornøyd med jakken, men kan henda ermene ble ørlite grann for lange. Det er bedre at de er for lange enn for korte iallfall.

Oppskrifta er fra SandnesGarn, Ung Mix.

Den grå kanten dere ser rundt er heklet. Jeg må innrømme at det var litt vanskelig i og med at det er første gang jeg hekler noe, men det ga mersmak. Så kan tenke meg å hekle mer, men kanskje noe lettere neste gang. Selv om heklinga ga meg litt problemer, synes jeg at jakke ble veldig fin til slutt 🙂

Strikkende hilsen fra

 

7 responses to “Da var jakken ferdig!

  1. Takk for alle de fine kommentarene. De får meg til å få lyst til å strikke masse mer 🙂
    Neste prosjekt blir noe til Amandaprosjektet. Har begynt på ei heklalue i rosa, og det er så gøy å hekle. Så til alle som ikke kan å hekle, se på videoer på youtube eller på garnstudio.com. Det er mye lettere enn det ser ut 😉
    *Ragnhild*

  2. Det var en utrolig fin jakke du hadde strikka deg.
    Utrolig fint å se at du og samboeren din deler så masse sammen.
    Gleder meg til å se hva det neste du/dere strikker er.
    Hilsen Karin

Legg gjerne igjen en liten kommentar

