Veske til iPad

Jeg har strikka en veske til iPad.

Om du vil ha oppskriften (uten Mariusmønsteret) kan dere kontakte oss på mail: hobbybloggerne@gmail.com
Grunnen til at vi har valgt å gjøre det sånn, er at jeg har lyst til at de som lager denne linker den til våres side, men har oppdaget at mange ikke gjør dette, selv om jeg har bedt om det i oppskrifen. Dette er ikke for å være kjip, men håper dere forstår.

Jeg kutta ut noe av mønsteret fordi den første jeg strikka ble litt for stor.

Denne er strikka i Naturgarn Soft, kjøpt på den lokale Coopen for 10 kr nøstet.  Jeg har tovet etter den var strikka. Og nå passer den helt perfekt.

Ha en strålende søndag alle sammen 🙂

Strikkende hilsen fra
 


7 responses to “Veske til iPad

  1. Herlig! En mariusPad! Litt seint på vinteren nå, men likevel; dette er det ultimate hjelpemiddel for datanerder på ski! Hurra!

Legg gjerne igjen en liten kommentar

