Heklete lykter fra Ull.no

Ull.no delte i går en oppskrift på Facebook jeg bare måtte prøve. Derfor ble genseren lagt litt til side.

Jeg har ikke heklet noe særlig før, så godt mulig det ikke ble helt likt det som de proffe heklerne ville ha gjort det, men ble fornøyd for det jeg.
Om du vil se flere oppskrifter ull.no har, så gå inn her, og du kan også «like» ull.no på Facebook ved å klikke her.

«Trekket» passer fint til å ha rundt et syltetøyglass med et telys oppi.

Jeg laget to stykker i lilla i to forskjellige størelser. Og en i grå:

Minner også om at du kan like oss på Facebook, enten ved å klikke her, eller på siden. Når vi har fått 500 likere, vil en av dere få en overraskelse fra oss i posten! Hadde vært supert om du kunne hjelp oss til å nå dette målet ved å del siden med venner og kjente.

Nå må jeg fortsette genseren min, så det også blir ferdig.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Heklende hilsen fra

One response to “Heklete lykter fra Ull.no

Legg gjerne igjen en liten kommentar

