Vest til hverdag og fest

Hva? Et nytt innlegg igjen? JA!

I sommer skal vi i bryllup. Og jeg, Bror, skal jo selvsagt møte opp i mørk dress. Men må jo ha på meg noe strikka, ikke sant.

Derfor kjøpe jeg garn til å strikke meg en koksgrå vest. Helt enkel uten noe mønster. Og strikkepinnene fikk fart på seg da jeg øynet muligheten til å bli ferdig til 60 årsdagen vi var på forrige helg. Så denne vesten ble ferdig på nøyaktig 14 dager. Er litt stolt, selv om den er strikket ganske enkelt. Men er vel noen som sier at «det enkle er ofte det beste»?

Her kommer da noen skrytebilder av vesten min:

Vest til hverdag og fest

Litt nærmere:

Vest til hverdag og til fest

Vesten er strikka med «Silja – strømpegarn» på pinne 2.5 mm og 3 mm.

Må nok en gang minne om at vi holder på å kåre vinneren av handlenett-konkurransen vår. Avgi din stemme ved å gå inn her

Strikkende hilsen fra

– – – – – – – – – – – – – – – –
Hello again

This summer we are invited to a wedding, and I have knitted a vest.
I used 14 days to knit it. I actually wore it on the birthday party last weakened.
The vest is knitted with «Silja» yarn and I used knitting pin 2.5 mm and 3 mm.

Have a nice day, and remember to vote for our shopping bag finalists.

Knitting greetings form

9 responses to “Vest til hverdag og fest

  1. Vesten ble stilig, og ettersom den er såpass enkel i stilen så kan det brukes både til dress og til jeans.

Legg gjerne igjen en liten kommentar

