Luke nummer 14

Luke 14

Tenke seg til.. i dag er det bare 10 dager igjen til juleaften. Ja tiden flyr.

I går spurte vi etter en pris på noen 3D-klistremerker de selger på Panduro Hobby. Riktig pris var som alle kom frem til, 39 kr.

En av mange (veldig mange) som svarte rett var:

Matilde Buen Juveli

Vi sender deg en mail i løpet av ettermiddagen, som vi håper du vil svare på.

I dag vil vi ha litt tilbakemeldinger på både bloggen vår og kalenderen. Dere behøver selvsagt ikke å gi tilbakemelding på begge deler, men vi vil gjerne vite hva dere synes er bra med bloggen vår, og hva som vi kan bli bedre på. Om det er noen spesielle innlegg dere liker ekstra godt, og om det er noe dere vil at vi skal skrive mer om. Det har blitt mye strikking på bloggen vår, men det er jo en hobbyblogg, så derfor blogger vi også om scrapping, maling osv.

Vi ønsker at dere legger igjen en liten tilbakemelding (helst på denne siden) i kommentarfeltet. Alle som legger igjen en kommentar – uavhengig av om den er kort eller lang, positiv eller negativ er med i trekningen av en overraskelsespakke fra oss. Så skyt løs.

Vi benytter samtidig anledningen til å gratulerer far/svigerfar med navnedagen. Vi er glad i deg Steinar.

Førjulshilsen fra
20121207-083219.jpg

13 responses to “Luke nummer 14

  1. Jeg synes det er en koselig blogg, veldig morsomt at dere strikker sammen. Høres litt uvanlig ut:)
    Min mann vil helst bare ha med ull å gjøre hvis det er på føttene:)
    Igjen, en trivlig blogg å titte i med mange koselige bilder og strikkesaker:) Morsomt med så mange konkurranser! Det er alltid stas.

  2. Flott at dere er så flinke til å oppdatere bloggen deres!:)
    Der har jeg mye å lære!:)
    Forøvrig hadde det vært skikkelig kult med en knitalong eller en real strikkeutfording hvor vi som føkger dere kunne sende inn bilder på framgangen…Kanskje med en premie i enden?;) Takk for kul adventskalender!!!

  3. Det første jeg må sjekke i disse dager er julekalendrene som jeg følger (og der kom jeg på at jeg må åpne sjokoladekalenderen min også tihi), deriblant deres, syns det var et bra tiltak.
    Liker også bloggen deres, selv om oppsettet på forsiden er litt rotete, pga at man må klikke seg inn på hvert enkelt innlegg. Men jeg overleverdet da.

  4. Jeg at julekalenderen deres er både morsom og anderledes enn andre kalendere;) Ønsker dere en fortsatt fin adventstid 😉

  5. Jeg synes det er veldig gøy at dere har adventskalender gående 🙂
    Og det er alltid spennende når det kommer oppdateringer på hobbybloggernes blogg.
    Arranger gjerne flere konkurranser i 2013 🙂
    Ha en fin advensttid!

  6. Hei!

    Regner med dere er travelt opptatte, men tenkte å høre om det er slik at jeg skulle få en mail fra dere i dag? Ble så nysgjerrig etter å ha blitt trukket ut i kalenderen, som dagens vinner! :o) Jeg vinner jo aldri noenting!;)

    Takk for kul blogg og enda kulere adventskalender!

    Matilde Buen Juveli.

    • Mail er nå sendt.

      Beklager så mye at den ikke kom før. Her blir det lange dager på arbe, så vi glemte helt av å sende deg mail. Takk for at du minnet oss på det 🙂

Legg gjerne igjen en liten kommentar

